OFTE BLIVER NETTET BRUGT TIL BROK. Jeg vil her fortælle om mine positive erfaringer med Telia, som jeg anbefaler til små og mellemstore virksomheder – frem for TDC.
DET BEGYNDTE MED ET LÆSERBREV I BØRSEN, hvor jeg brokkede mig over manglende service hos TDC. Jeg havde inden det indlæg forsøgt at få hjælp og drøftet det med TDC. Den første, der kontaktede mig, var Michael Syberg fra Telia. Han havde læst mit indlæg og tilbød et møde. Det var da et frisk initiativ, så jeg takkede ja.
PÅ MØDET virkede Michael Syberg kompetent. Han var velforberedt og i stand til at påpege, hvorfor vi i Forum Advokater kunne få mange fordele ved at skifte til Telia. Vi besluttede os for at skifte hele vores mobiltelefoni fra TDC til Telia. Derved sparer vi 40% i forhold til TDC og så har vi fået en eklatant bedre service.
SENEST FIK JEG SUPERSERVICE, da min iPhone blev stjålet i Italien. Jeg ringede til account manager Michael Syberg, som – mens han havde ferie – sørgede for nyt simkort og ny telefon på én dag. Havde det været hos TDC var der vel gået en måned, tænker jeg.
DA VI HAVDE SKIFTET TIL TELIA blev jeg ringet op fra TDC, som havde set mit læserbrev. De ville gerne tilbyde både det ene og det andet. Jeg forklarede, at vi for nogen tid siden skiftet til Telia, som uopfordret havde kontaktet os. TDC blev lidt fornærmet. Det må de selv om.
JEG KAN ANBEFALE TELIA i almindelighed og account manager Michael Syberg i særdeleshed.